Pokud spotřebiteli dodané zboží nevyhovuje (například velikost nebo barva), lze zboží vyměnit za jiné tímto postupem:
1. Objednejte si v eshopu zboží, které vám bude více vyhovat.
2. Zašlete nám nevyhovující zboží zpět podle níže uvedených podmínek Odstoupení od kupní smlouvy.
Celé znění podmínek odstoupení od kupní smlouvy naleznete v našich Obchodních podmínkách.
Rozhodnete-li se pro odstoupení ve lhůtě do 14 dnů od doručení zboží, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek:
Odešlete emailem na adresu info@shopbob.cz zprávu o odstoupení od smlouvy. Uveďte své jméno a příjmení, číslo objednávky a číslo účtu pro vrácení peněz.
Zboží pečlivě zabalte. Zásilku odešlete na naši adresu:
SoNo s.r.o. - shopbob.cz
Dolní náměstí 55/33
77900 Olomouc.
Zboží musí být odesláno nejpozději 14. den od data doručení zákazníkovi.
V případě zaslání Českou poštou nebo jiným přepravcem, prosím, vyplňte e-mail příjemce info@shopbob.cz pro elektronické avizování zásilky.
V případě zaslání přes Zásilkovnu a její službu Mezi námi, nám můžete balík zaslat na pobočku Zásilkovny č. 3872 - Potraviny Klárka, Dolní náměstí 30, Olomouc. Uveďte prosím náš email příjemce info@shopbob.cz a jméno Eshop Shopbob.
Vrácené zboží musí být kompletní. Zboží musí být nepoužité, nepoškozené.
Neposílejte zboží na dobírku.
V případě nesplnění některé z uvedených podmínek nebude bohužel možné Vaše odstoupení od spotřebitelské smlouvy akceptovat.